„O MARCINIE” „O TULIPANIE”

Marcin Miller - rocznik ’70. Lider, kompozytor i autor tekstów bodaj jednego z najbardziej charakterystycznych i rozpoznawalnych zespołów - formacji BOYS; pragmatyk, biznesmen, filantrop, mąż i ojciec dwóch dorosłych synów.

Dzięki swojej charyzmie, talentowi oraz determinacji osiągnął status niekwestionowanej gwiazdy polskiego show - businessu. Najlepszym tego dowodem jest mnogość duetów, jakie przyszło mu nagrywać z różnymi wykonawcami - nie tylko polskiej sceny tanecznej, którzy świadomi jego pozycji oraz magnetycznej osobowości chcieli choć przez chwilę ogrzać się w blasku gwiazdy zespołu BOYS.

Ceniący sobie indywidualność i nie bojący się wyzwań Marcin jest idealnym partnerem w biznesie modowym. Jego cenne uwagi oraz doświadczenie sceniczne idealnie wpasowują go w rolę współproducenta brandu Miller_Tulipan. Wyrazistość postaci Millera niejednokrotnie przekłada się na projekty, a w finalnej fazie same oferowane produkty. Znając jego ambicję można być pewnym, że i na tym polu osiągnie status niekwestionowanej gwiazdy polskiej mody!

Tulipan o Marcinie:
"Praca z Marcinem Millerem przypomina trochę jazdę na rollercosterze: w jednym momencie świadomie zwalnia by za chwilę nieoczekiwanie przyśpieszyć wprowadzając elektryzują moc i pęd. Marcina (…). to także, a może przede wszystkim charyzmatyczna osobowość, którą definiuje pracowitość, wyczucie smaku, elegancji, a w niektórych przypadkach - co może doprowadzać do białej gorączki - bezkompromisowość."

Konrad „TULIPAN” Dobrzyński - rocznik ’82. Tancerz grupy BOYS, trener grupowy, coach personalny, negocjator, mediator, specjalista ds. PR i Marketingu, wizjoner, niepokorny marzyciel, mąż i ojciec dorastającej córeczki.

Dynamiczna osobowość, głód wiedzy i chęć zdobywania nieosiągalnego lokuje go w sferze ludzi o ściśle określonym światopoglądzie oraz wyjątkowo sprecyzowanej, życiowej motywacji.

Jego projekty to mieszanka klasyki, stylu i - co paradoksalne - nieskrępowanej wyobraźni. Swoim pomysłom czy samemu procesowi tworzenia oddaje się bez reszty, a to przekłada się na gwarancję jakości, indywidualności oraz niesztampowości. Nie boi się eksperymentować z materiałem, krojem czy dodatkami dzięki temu produkt jest adresowany do ludzi z charakterem i mentalnym polotem.

Marcin o Tulipanie: „…”